divendres, 13 de juliol del 2012

Els colors a Extremadura

Fa unes setmanes vaig estar a Extremadura i vaig poder gaudir dels diferents paissatges urbans i naturals que ofereix aquesta zona que fins llavors era per mi força desconeguda.
Vaig passejar pel casc antic de Càceres (Patrimoni de la Humanitat per l'UNESCO), pels seus carrerons i pel recinte enmurallat de la vella ciutat.

La primer fotografia és de la Plaza Mayor de Cáceres, el sol s'estava amagant i anava deixant rastres de la seva escalfor a les parets dels edificis. La segona fotografia la vaig fer mentre caminava per aquells carrers, sense donar-me compte vaig veure una barreja de colors sobre les pedres i em va agradar molt poguer captar aquell instant, el joc entre taronjes i blaus que feia la llum.

´



Després de la visita a Càceres vaig anar al nord d'Extremadura, a la Sierra de Gata. Per tota la zona hi ha poblets que tenen piscines naturals que formen els rius i vaig aprofitar per visitar-ne alguna. Les següents fotografies són del riu que passa pel costat de Villasbuenas.



Com veieu, Extremadura té racons plens de colors i vida!!!
Us animo fer-hi una visita :)

Bones fotos i fins aviat

Més fotos a: