divendres, 15 de juny del 2012

Horizon Perfekt

Amb l'entrada d'avui recupero unes fotografies de fa uns anys, quan em vaig comprar la càmera lomogràfica Horizon Perfekt; dispara amb carret de 35mm i cobreix un angle de visió de 120º. M'agrada especialment aquesta càmera ja que permet ressaltar l'horitzontalitat dels espais.


La primera imatge és al darrera de l'Hotel W de Barcelona, vaig fer 2 fotografies i després vaig crear aquesta composició. La fotografia del centre perd l'enfoc suament i alhora segueix funcionant molt bé amb la resta de la composició.




Aquesta imatge és de quan vaig fer la travessa de "Carros de foc" al Parc Nacional d'Aigües Tortes i l'Estany de Sant Maurici.
Un mirall natural a 2.000 m d'alçada, increible...!!!!




La següent fotografia és d'una posta de sol pels voltants de la ciutat de Lund (Suècia).
Un punt de vista contrapicat per ressaltar les flors i plantes respecte el vermell en l'horitzó.




I per acabar: el 1r carret que vaig fer amb l'Horizon Perfekt va ser pels voltants del pantà de Vallvidrera al Parc Natural de Collserola.
Un enquadrament vertical en segons quines ocasions funciona molt bé.

 



Resulta molt interessant utilitzar altres formats d'imatge, obliga al fotògraf a treballar amb enquadres i punts de vista diferents dels que està acostumat i es sent còmode.  Us animo a probar-ho !!!

Més fotos a:
www.adrianaolsina.com