dimarts, 13 de gener del 2015

Llums urbanes

Instants de llums urbanes. Avui he fet un experiment i m'he arriscat!! He marxat momentàneament de la meva zona de comfort i he anat a buscar la bellesa de la ciutat, la urb de Barcelona. Com ja sabeu la fotografia de paisatge i naturalesa és la que em fascina i m'omple de moments inolvidables. La natura té una màgia de formes i colors irrepetibles.

Aquesta mateixa tarda he estat passejant per la Plaça de les Glòries i m'he sorprès molt alegrament al descobrir que les formes i els colors que em captiven no són més que la meva subjectiva mirada. He arribat a la conclusió que vagi on vagi vec tot de formes i colors meravellossos per fotografiar.






I vosaltres ja sabeu quina és la vostra zona de comfort?? ;)
On disfrutei fent fotografies a la ciutat o la natura??

Bé, fins la propera entrada i recordeu...bones fotos i bona llum !!

Per a més informació i més fotografies:
www.adrianaolsina.com
ttp://www.facebook.com/#!/adriana.o.mora.1

1 comentari:

  1. S'ha de guanyar el pols a la por de sortir de la zona de confort ja que fora d'ella hi trobarem les mateixes llums, els mateixos colors però molt més rics, alimentarem el nostre esperit conqueridor per sortir de l'inanicó d'allò fàcil. Canvi és vida i arriscar-se fotografiant nous registres un pas endevant per mostrar-nos al món i alhora trobar-nos a nosaltres mateixos.
    Bona entrada del bloq Adriana.

    Víctor FB

    ResponElimina